JAVNI NATJEČAJ za izbor i imenovanje direktora/ice Turističke zajednice općine Erdut
Kako je jedan od ključnih zadataka Hrvatske turističke zajednice pokretanje marketinškog koncepta promicanja turističkog prometa u razdoblju pred i posezone (PPS koncept), a ujedno i jedan od strateških marketinških ciljeva ukupnog hrvatskog turizma, sukladno odrednicama Programa rada za 2014. i novog Strateškog marketinškog plana, izrađen je PPS koncept promicanja turističkog prometa u razdoblju posezone 2014. godine.
Odabrane su 22 destinacije koje će sudjelovati u pilot projektu. Općina Erdut je u kandidaturi sa Osijekom, Našicama, Donjim Miholjcem, područjem Baranje, Belim Manastirom, Kneževim vonogradima, Popovcem, Petlovcem, Jagodnjakom, Čemincem, Dardom, Biljem, Bizovcem i Dražom se uključila u projekt PPS destinacije pod zajedničkim nazivom Wine tour Slavonije i Baranje.
Proširene destinacije udruživanjem će biti u mogućnosti tržištu ponuditi raznovrsniju, bogatiju, atraktivniju i konkurentniju ponudu, upravo u posezonskom razdoblju, kada je smanjena turistička potražnja, a bit će omogućena i veća tržišna vidljivost i prepoznatljivost.
[nggallery id=12]